Sztab szkoleniowy sier04 Sztab szkoleniowy: Psycholog sportowy #2

Była koncentracja teraz pora wziąć się za stres.

 

Mieliście już okazję poznać część naszego profesjonalnego sztabu szkoleniowego, który dba o naszych zawodników “dzień i noc”. Dla graczy, przed którymi postawiono tak duże wyzwanie jak 30 days to pro, przyda się wsparcie psychologiczne.

Dzisiaj po raz drugi odwiedził nas psycholog sportowy - Jakub Załuski. Ponownie spędzi on z chłopakami kilka dni, zaobserwuje jak się zachowują i w jaki sposób mógłby im pomóc być bardziej wydajnym i efektywnym. Poprzednio, na początku akcji skupił się on na koncentracji graczy. Przedstawił im kilka ćwiczeń dzięki, którym rozpoczynałby mecz kompletnie wyłączonym z zewnętrznych bodźców i całkowicie skupionym na grze.

Obecnie kiedy chłopaki mają już za sobą kilka turniejów online, a cała akcja jest za półmetkiem odczuwają coraz większą presję na efekty ich treningu. Wczoraj poznali również swoich przeciwników na mecz pokazowy. Nasz psycholog sportowy uznał, że taki moment wzrastającego napięcia będzie idealnym momentem na rozmowę o stresie. Po rozmowie z graczami, ich obawach i odczuciach zaproponował 6 ćwiczeń, które mają pomóc rozładować przedmeczowy stres. Pozwoli to im w pełni skupić się na rozgrywkach i nie myśleć o stawianych oczekiwaniach.

Ćwiczenia te są jednak bardzo uniwersalne. Na pewno, każdej grającej osobie zdarzyło się stresować w meczu, przed decydującym punktem lub sytuacji, w której cały zespół na Ciebie liczy. Zachęcamy dlatego do zapoznania się z tymi metodami, na pewno okażą się Wam przydatne, jak nie w grze to w życiu, przed każdą stresującą sytuacją.