• 30DaysToPro

  • O co chodzi z 30DaysToPro?

    30DaysToPro to wyzwanie dla amatorów gry Counter-Strike: Global Offensive, w którym to biorąc udział, podejmuje wyzwanie, aby stać się profesjonalnym graczem. Następnie wybrana 5 trafia do profesjonalnego gaming house, gdzie przez 30 dni będzie trenować, żeby stać się jak najlepszym zespołem.

  • Jakie są kryteria udziału?

    W wyzwaniu może brać udział każdy pełnoletni, który w dniu rozpoczęcia wydarzenia ukończył 18 rok życia. Dokładne kryteria określa jednak regulamin wydarzenia.

  • I ETAP: REKRUTACJA

    Trzy fazy rekrutacji, w której sprawdzimy Wasze personalne umiejętności gry. Uczestnicy będą musieli wykazać się uniwersalnymi umiejętnościami gry i pokazać, że mają potencjał by zostać profesjonalnym graczem. Ze wszystkich chętnych wybierzemy najlepszą 5, która pod okiem trenera będzie starać się zostać profesjonalną drużyną.

  • II ETAP: 30 DAYS TO PRO

     

    Wybrana 5 trafia do profesjonalnego gaming house, gdzie przez 30 dni będzie trenować, żeby stać się jak najlepszym zespołem. Gracze będą mieli zapewnione najlepsze warunki, umożliwiające grę – opiekę trenerską, wysokiej klasy sprzęt gamingowy, zajęcia przygotowawcze z zakresu psychologii sportu oraz przygotowania organizmu do wysiłku.

  • III ETAP: FINAŁ – WIELKI SPRAWDZIAN

    Naszych 5 bohaterów stanie przed ostatecznym wyzwaniem – zmierzą się z profesjonalnym teamem, podczas specjalnie zorganizowanego show matchu. Czy udała im się nawiązać walkę? Czy w 30 dni stworzymy drużynę, która potrafi wygrać z profsesjonalną drużyną?

  • Jak zgłosić się do wydarzenia?

    W celu dołączenia do wydarzenia należy posiadać konto w naszym serwisie oraz mieć aktywne połączenie z kontem na platformie steam. Gdy posiadasz już konto i jesteś aktualnie zalogowany, wystarczy klikać na przycisk, "Dołącz do nas >>>" znajdujący się na górze naszego serwisu. Następnie postępować zgodnie z instrukcją.

    Pamiętaj, że samo klikniecie przycisku "dołącz do wydarzenia", nie jest potwierdzeniem udziału. Na powiązany z Twoim kontem adres e-mail, zostanie wysłany adres e-mail weryfikujący udział.

  • O co chodzi z kolejką?

    Kolejka jest dla uczestników wydarzenia. Każdy uczestnik raz dziennie może podjąć wyzwanie wykonanie zadania. Każdego dnia może próbować ponownie w celu uzyskania lepszego rezultatu.

    Warto podkreślić, że uczestnik, który nie stawi się w wyznaczonym terminie - gdy przyszła jego kolej, traci swoją kolejkę danego dnia. Uczestnik może anulować swoją kolejkę, gdy aktualnie nie może podjąć wyzwania, dzięki czemu tego samego dnia będzie mógł ponownie dołączyć do kolejki.

    Zaleca się korzystanie z przeglądarki na komputerze, gdy ustawiamy się w kolejce oraz posiadanie aktywnych powiadomień na pulpicie komputera generowanych przez naszą stronę, dzięki czemu zostaniecie powiadomieni, kiedy przyjdzie wasza kolej.

  • Jak dołączyć do kolejki?

    Dołączyć do kolejki może każdy uczestnik, jeśli nadal bierze udział w wyzwaniu i nie został zablokowany.

    Zalogowany uczestnik wydarzenia, w górnej części strony serwisu ma przycisk "Twoja kolejka". Po kliknięciu przycisku uczestnik może dołączyć do kolejki, a jeśli ma już kolejkę ustawioną, może ją opuścić.

    Zaleca się korzystanie z przeglądarki na komputerze, gdy ustawiamy się w kolejce oraz posiadanie aktywnych powiadomień na pulpicie komputera generowanych przez naszą stronę, dzięki czemu zostaniecie powiadomieni, kiedy przyjdzie wasza kolej.

  • Działanie serwisu

  • Jak połączyć konto steam

    Każdy zalogowany użytkownik serwisu może dokonać połączenia swojego konta w naszym serwisie z kontem na platformie steam. Konfiguracja połączenia swoich kont, dostępna jest w ustawieniach konta użytkownika, po prawej stronie formularzu.

  • System powiadomienia

    Nasz serwis internetowy generuje różne powiadomienia kierowane do naszych zarejestrowanych użytkowników. W tym celu wysyłane są powiadomienia, które trafiają indywidualnie do każdego odbiorcy. Korzystając z komputerów (a nie urządzeń mobilnych), zarejestrowany użytkownik może otrzymywać również powiadomienia na swój komputer, jeśli w swojej przeglądarce wyrazi na to zgodę.

  • Gdzie znajdę swoje powiadomienia

    Powiadomienia są dostępne wyłącznie dla zalogowanych użytkowników serwisu. Po zalogowaniu znajdują się one w powiadomieniach konta.

  • Logowanie

  • Czy mogę powiązać swoje konto portalami społecznościowymi?

    Wszystkie powiązania społecznościowe może konfigurować i zarządzać nimi w edycji swojego profilu.

  • Czy mogę zmienić dane podane podczas rejestracji?

    Niektóre dane podane podczas rejestracji są na zawsze. Taka sytuacja odnosi się do Loginu.

    Inne dane takie jak data urodzenia, imię, nazwisko czy inne dane można zmienić w edycji swojego profilu. Dane, które można zmienić, zawsze są określone w edycji profilu.

  • Czy mogę usunąć swoje konto?

    Użytkownik sam nie może usunąć swojego konta. Jeśli chce może zgłosić się do administracji portalu w celu zablokowania oraz ukrycia jego konta. Konto użytkownika nie zostanie usunięte, ze względu na spójność danych bazy danych. Wówczas zostanie konto zablokowane na zawsze. Każda taka sprawa trafiająca do administracji, rozpatrywana będzie indywidualnie.

  • Jak odzyskać dostęp do swojego konta?

    Jeśli obecnie nie trwają prace techniczne portalu, a posiadałeś już swoje konto, możesz zawsze skorzystać z opcji Odzyskiwanie konta.

    Upewnij się jednak wcześniej czy wprowadzasz prawidłowy login, a wpisując hasło nie masz uruchomionego Caps Lock’a.

  • Rejestracja

  • Czy rejestracja jest bezpłatna?

    Logowanie oraz cały proces rejestracji w Serwisie 30DaysToPro jest całkowicie bezpłatny. Będąc użytkownikiem, wówczas mogą pojawić się opłaty wtedy i tylko wtedy, kiedy będziemy korzystać z płatnych usług serwisu m. in. sklep czy udział w wydarzeniu, gdzie pojawiają się opłaty wpisowe lub wiązane z biletami.

  • Czy muszę podawać dokładne dane kontaktowe?

    Tworząc formularze starym się zawsze jasno określać zasady ich uzupełniania. Jeśli chodzi o dane profilowe wymagamy zawsze prawdziwe imię oraz nazwisko, jeśli chodzi o miejscowość, prosimy o podanie wyłącznie ogólnej informacji, czyli podania miasta lub miejscowości bez dokładnego numeru.

    Podczas dokonywania zakupów lub rejestracji w celu udziału w wydarzeniu wymagane jest wówczas podanie szczegółowych danych kontaktowych, o które prosimy w formularzu. Zdarzają się sytuację, w której prosimy o podanie numeru dokumentu tożsamości. Taka sytuacja może pojawić się, kiedy dokonujemy zapisu uczestnictwa w wydarzeniu. Wówczas takie dane są dostępne wyłącznie dla administracji wydarzenia oraz osoby zgłaszającej.

  • Co daje mi rejestracja?

    Większe uprawnienia dające więcej możliwości m. in.:

    • treść widoczna wyłącznie dla zalogowanych,
    • możliwość udziału w wydarzeniach organizowanych przy współpracy naszego serwisu,
    • tworzenie własnej historii, powiązanej z naszym serwisem (m. in. historia wydarzeń, osiągnięcia)

    Stawiamy na rozwój, dlatego też z każdym dniem, tygodniem, miesiącem dokładamy ciągle to nowe możliwości, dzięki, którym codzienne korzystanie z portalu będzie stawało się coraz bardziej przyjemne.

  • Czemu nie mogę się zarejestrować?

    Jeśli obecnie nie trwają prace techniczne portalu, możesz dokonać rejestracji na naszej stronie. Dbając jednak o porządek na naszym portalu, wymagamy podania różnych danych, które podane są w formularzu rejestracji. Podkreślamy jednak kluczową kwestię, która jest unikalny adres e-mail oraz login, powiązany z kontem. Nie dopuszczamy do sytuacji kiedy, jedna osoba ma kilka kont na naszej stronie.

  • Nie mogę aktywować konta?

    Jeśli dokonałeś prawidłowo rejestracji oraz otrzymałeś następnie komunikat informujący, że rejestracja zakończona pomyślnie oczekuj na wiadomość e-mail, z kodem weryfikacyjnym. Otrzymasz go na adres e-mail, który podałeś podczas rejestracji. Sprawdzając skrzynkę, a następnie kliknij w otrzymany link weryfikacyjny. Sprawdź dokładnie, czasami niektóre filtry dodają nasze wiadomości do spamu, oznacz je jako TO NIE SPAM! Gdy jednak nie otrzymałeś wiadomości, skontaktuj się z nami.

  • Login jest zajęty?

    Dbamy o to, aby każdy login oraz adres e-mail był unikalny i powiązany wyłącznie z jednym kontem na naszym portalu.

  • Unikalne dane - o co chodzi?

    Każda osoba może posiadać wyłącznie jedno konto w naszym serwisie. Dodatkowo każde konto ma unikalną nazwę konta oraz adres e-mail przypisany do niego. Dzięki temu nie dojdzie do sytuacji, w której kilka osób korzysta z tej samej skrzynki pocztowej, gdzie wystąpiłoby duże prawdopodobieństwo uzyskiwania dostępu osób trzecich.

Close